Satış Sonrası Hizmetler ve İade Politikası

HARS Traktör A.Ş. olarak satış sonrası hizmetler ve iade politikasında müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutabilmek için belirli periyotlarla MMA (müşteri memnuniyeti anketi) yapılmakta ve sonuçlar analiz edilmektedir. Aynı zamanda, müşteri şikâyet hata önleme sistemi ile hata türlerinin sonuçlarına göre iç ve dış piyasadaki müşterilerimize satış temsilcilerimiz ve kalite güvence birimimiz tarafından gerekli destek sağlanmaktadır.

Üretim ya da montaj hatlarında oluşabilecek hata vb. durumlarda tüm sorunlar en doğru ve en hızlı şekilde çözüme kavuşturulmaktadır. Tamamen müşteri memnuniyeti anlayışıyla ilerlediğimiz bu süreçte herhangi bir garanti kapsamı gözetilmemektedir.

Müşterilerimizden gelen iade ürünler ve geri bildirimler sonrasında ürünlerimiz satış ekibi tarafından kalite güvence bölümünde bulunan müşteri şikâyet hata önleme sistemine referans numarası ile kayıt edilmektedir. Yapılan analiz ve kontroller sonrasında üretim ya da montaj tarafından oluşan bir hata var ise gerekli işlemler yapılarak ürün sorunsuz bir şekilde müşteriye ulaştırılır. Hatanın tekrarlanmaması için DÖF (düzeltici önleyici faaliyet formu) sonucu kalıcı önlemler alınarak istenen kalite sağlanmaktadır.

Orijinal HARS yedek parçaları, belli aralıklarla yapılan müşteri memnuniyeti anketi analiz sonuçlarına göre müşterilerin istek ve beklentileri doğrultusunda gelişmekte ve üretilmektedir.

Markalar referans amaçlı gösterilmiştir. Orijinal ürün olduğu anlamına gelmez.